niedziela, 18 stycznia 2015

Wywiad?? O.o

Tak ;3 Nowy blog "O Boże.." ^^
Dziwne przywitanie, no ale jest. :D Nie wiedziałam w jaki sposób opowiedzieć wam o sobie, więc będe zadawała pytania sama do siebie. ;_;
1. Jak masz na imie?
Moje imię to Maria ;c Chociaż rzadko kto używa pełnego imienia. o.O

2. Jak na Ciebie mówia?
Hm, hm.. Różnie...
Miśka - przyjaciele, Marysia - rodzina, Kryśka - przyjaciele, Marian - koledzy, Marii - znajomi i przyjaciele. :d

3. O czym będzie ten blog?
Blog został stworzony jako kartki z pamiętnika, więc będzie o moim życiu i przygodach. ;3

4. Kiedy będziesz dodawać posty?
Postaram się w każdy weekend dodawać jakiś post, ale nie wiem. ;-;

4. Jakie masz hobby?
Rysowanie, pisanie opowiadań, rolki, rowery, słuchanie muzyki.

5. Jesteś od czegoś uzależniona? Jeżeli tak, to od czego?
Facebook, telefon, rolki, głupawka, internet. ;3

 6. Rzecz bez której nie umiesz wyjść z domu?

Telefon i sluchawki ;_;

7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski i czarny *.*

8. Jaki jest twój ulubiony sport?
Piłka nożna *.* *.* *.* Tak chłopcy, dziewczyny też grają ;3

9. Twoje ulubione gry?
The sims, tranformice najlepsze! ^-^

10. Twoje cechy negatywne?
Lenistwo, szybko się focham (Chociaż z tym walcze! XD), jak jestem zła to potrafię pobić, roztrzepana, wszystko psuje, niezdarna, pechowiec, nieuk ;3 Ojej trochę tego dużo ;o


Nadal to czytasz?! O.O Brawo! Jeszcze cię nie znudziłam o.O Ale dziekuję ;3 Paczydła mnie już bolą :c Okej, to do zobaczenia w next poście! ;*
Ps. Jutro poniedziałek - przepraszam za zepsucie humoru! :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz